Du kan nu booke baner online i Hårlev Tennisklub

Hårlev Tennisklub giver dig nu mulighed for at booke din tennistid hjemmefra. Vi har nemlig indført elektronisk banebooking og medlemsadministration.

Hvad betyder det for dig som medlem?

Fra d. 8. juni 2020 vil al booking af baner i Hårlev Tennisklub foregå online, dvs. på nettet. Det betyder, at der ikke længere vil blive ophængt printede bookingskemaer i klubhuset.

Til gengæld kan du nu sidde derhjemme og til enhver tid se, om der er ledige banetider.

Du er allerede oprettet i systemet. Har du betalt dit sæsonmedlemskab, er du klar til at booke baner. Hvis du mangler at betale, kan du købe dit sæsonmedlemskab og betale med Dankort direkte på siden.

Hvordan får du adgang til bookingsystemet?

Du klikker her:

Der er også en genvej til systemet med titlen ‘BOOK EN BANE’ på forsiden af denne hjemmeside.

Der udsendes en guide til brugen af systemet i løbet af de næste par dage. Du kan også se guiden ved at klikke herunder:

GUIDE TIL MEDLEMSSYSTEM OG BANEBOOKING