1) Sæsonmedlemsskab for juniorer til og med fyldte 24. år: 400 kr.

2) Sæsonmedlemsskab for seniorer fra og med fyldte 25. år: 900 kr.

3) Fri Vinterbane fra 1. oktober til 30. april: 700 kr. Fri Vinterbane kræver ikke medlemskab af Klubben, men man skal registrere sig selv som bruger i vores medlems- og bookingsystem. Fri Vinterbane = når hallen ikke er optaget af Fast Vinterbane, dvs. faste timer.

4) Fast vinterbane fra 1. oktober til 30. april: 2.600 kr. Fast Vintervane kræver ikke medlemskab af Klubben, men man skal registrere sig selv som bruger i vores medlems- og bookingsystem. De faste vintertimer fordeles ved lodtrækning én gang om året.

5) Gæstetime: Vil du spille med en gæst, vælger du ‘Gæstetime’ i bookingsystemet. Det koster 50 kr. pr. banetime at spille med en gæst. Skal du spille med flere gæster, kan du overføre det resterende beløb til MobilePay 56946.

Du melder dig ind og betaler for dit sæsonmedlemskab via vores medlems- og bookingsystem her: