Hårlev Tennisklub er nu åben igen

En lang række frivillige brugte sidste weekend på at gøre grusbanerne og anlægget klar, og siden da har Elmor lagt sidste hånd på arbejdet ved at sørge for grundig tromling af banerne.

Det betyder, at Hårlev Tennisklub nu igen er åben for udendørs spil. Banerne bookes via bookingsystemet. Klik på ‘Book en bane’ øverst på hjemmesiden. Du skal have betalt dit kontingent for sæsonen 2021-22 for at kunne booke en bane. Du kan dog godt spille ‘på chancen’ indtil d. 1. maj 2021. Herefter skal du booke bane for at kunne spille.

Sæsonmedlemsskab 2021-22
Du køber dit sæsonmedlemsskab her:

Du kan spille, så snart dit køb er afsluttet. Har du udfordringer med at bruge systemet, kan du undtagelsesvis benytte MobilePay. Du skal dog så påregne lidt tid, inden dit sæsonmedlemskab er sat op, og du er klar til at spille.

Banepleje
Når man bruger banerne så tidligt på sæsonen, opfordrer vi til, at du lige bruger 5 minutter ekstra på at ordne banen efter brug. Husk først at bruge afretterne (der er to stk. på hver bane) og fej så banerne bagefter, som du plejer.

Bestyrelsen anmoder alle om at betale medlemskabet igennem vores bookingsystem og brug i det hele taget systemet, når du skal spille. For det første er du sikker på, at der er en bane til dig, og det giver os også en mulighed for at se, på hvilke tider af døgnet banerne bliver brugt.

Har du problemer med bookingsystemet, så kom til Tennissportens Dag d. 08.05.2021 mellem kl. 10-13. Her kan du få hjælp til at bruge systemet.

Hallen
Reparationen af hallen er nu afsluttet. Der mangler blot en smule oprydning og rengøring. Desværre må der stadig ikke spilles i hallen pga. sundhedsrestriktionerne.

Mvh. Bestyrelsen
HTK